دانلود پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)
پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)
با سلام خدمت بازدید کندگان محترم فروشگاه فایل و مقاله نانو فایل
پرسشنامه ای که پیش روی شماست با محوریت ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (ابعاد فیزیکی یا ظواهر، قابلیت اطمینان، پاسخگو بودن، ضمانت و تضمین، برخورد مناسب با فرد یا همدلی، راحتی (کیفیت خدمات درک شده)، رضایت مشتریان) است
این پرسشنامه دارای ۲۸ سوال , قسمت شیوه نمره گذاری , تفسیر نتایج , دارای ۷ بعد و منبع است
نوع فایل: word 2007
دانلود مطالب بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
قیمت : ۳٫۰۰۰ تومان