هنوز وارد دنیای ارز دیجیتال نشدی؟!

یه روز واسه خرید یه همبرگر تو کره ماه مجبور میشی ارز دیجیتال بپردازی بیت کوین و ارزهای دیجیتال زمینه ای برای دنیای بدون مرز ایجاد کرده اند که با ایدئولوژی آینده جهان تقارن دارند .از این جهت جهان فردا ،جهان بلاکچین است .خودتان را از آینده محروم نکنید. راههای زیادی برای کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد که به برخی از آنان اشاره خواهیم کرد:

بازی های NFT:

بازی های بلاک چین این پتانسیل را دارند که صنعت بازی را به سمت پیشرفت سوق دهند .  گیمرهایی که برای بازی های پول خرج می کنند،یا حتی در گیمهای رایگان در متاورس مشارکت می کنند،می توانند از طریق این فناوری صاحب اقلام درون بازی شوند.  چیزی که بازیهای play2earn را جذاب می کند این است که گیمرها نه تنها می توانند اقلام درون بازی را کنترل کنند بلکه میتوانند آنها را معامله  کنند و بفروشند و کسب درامد کنند.

بازی های NFT

ماینینگ:

در روزهای اول خلقت بیت کوین در اوایل دهه ۲۰۱۰، هر کاربردی با یک رایانه معمولی هم می توانست قدرت پردازشی محدود دستگاه خود را به استخراج بیت کوین اختصاص دهد و در کمترین زمان ممکن هزاران بیت کوین به دست آورد. با اینحال، با ورود کاربران و ماینرهای بیشتر به شبکه، استخراج بیت کوین رفته رفته سخت تر شد و رقابت داغ ماینینگ ارز دیجیتال داغ تر شد. معادله کاملا ساده بود، هر کس قدرت هش بیشتری در اختیار داشت می توانست بیت کوین بیشتری به دست آورد.

ترید:

ترید (Trade) ارز دیجیتال به معامله یا خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گفته می‌شود که با هدف کسب سود انجام می‌گیرد. فرد معامله‌گر یا تریدر با هدف کسب سود از نمودارهای قیمتی، اخبار بازار و رویدادهای آتی بازار استفاده می‌کند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز ازهمان ابتدای پیدایش ارزها مورد توجه بود. از این رو صرافی های زیادی برای ارائه خدمات خرید و فروش با اهرم های متفاوت شروع به فعالیت نمودند . ترید بیت کوین

کلام آخر:

تصمیم خود را بگیرید . دیر یا زود ارزهای دیجیتال جای پول های فیزیکی  را خواهند گرفت .این تصمیم شماست که چه زمانی وارد این بازار شوید .اگر همچنان اعتقادی به ارزهای دیجیتال ندارید حتما آخرین اخبار ارزهای دیجیتال را دنبال کنید.

برخی از مطالب کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال:

  • کسب درآمد دلاری از بازی های ارزهای دیجیتال
  • کسب درآمد دلاری از ماینینگ
  • کسب درآمد دلاری از طریق ترید روزانه
  • آموزش اندیکاتورهای مهم برای ترید
  • اخبار روزانه آخرین رویداد های کریپتو کارنسی ها
  • معرفی رمز ارزهای جدید که پتانسیل رشد دارند  

در مورد این اثر نظر دهید