کتاب برندسازی در مقاصد گردشگری اثر علی صنایعی

کتاب برندسازی در مقاصد گردشگری اثر علی صنایعی

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 482 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 13 اسفند 1397

به روز رسانی در: 12 اسفند 1397

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود کتاب برندسازی در مقاصد گردشگری اثر علی صنایعی

کتاب برند سازی مقصد در مقاصد گردشگری که به همت جناب آقای دکتر علی صنایعی استاد برجسته دانشکده اقتصاد و امور اداری دانشگاه اصفهان و آقای احمدرضا مولایی و حمایت بی دریغ پایگاه علوم استنادی علوم جهان اسلام ترجمه و تالیف گردیده منبع ارزشمندی جهت استفاده مدیران صنعت گردشگری و همچنین دانشجویان این رشته می باشد .
دراین کتاب که حاصل تجربه علمی و کاری بهترین متخصصین بازاریابی گردشگری دنیا می باشد سعی شده فرایند برند سازی در مقاصد گردشگری به دور از مباحث خشگ صرف علمی به زبانی ساده تشریح گردد و با ارایه تجربیات مقاصد موفق در دنیا مطالب به روشنی تبیین گردد . اهم موضوعات کتاب عبارتند از :مقاله مقدماتی از دانشمند محترم سایمون آنهولت با عنوان چرایی مقوله های مرتبط با تصویر ملی ، تشریح برند سازی ، نقش و ماهیت انواع برند ، راهنمای عملی مراحل مختلف فرایند ساحت برند ، حیات بخشیدن به برند و ارزیابی تاثیر برند

عنوان: برندسازی در مقاصد گردشگری
نویسنده: علی صنایعی
تعداد صفحات: ۲۷۳
زبان: فارسی