کتاب دجال اثر فریدریش ویلهلم نیچه

کتاب دجال اثر فریدریش ویلهلم نیچه

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 623 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 خرداد 1399

به روز رسانی در: 2 خرداد 1399

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود کتاب دجال اثر فریدریش ویلهلم نیچه

فریدریش ویلهِلم نیچه فیلسوف، شاعر، منتقد فرهنگی، جامعه شناس، آهنگساز و فیلولوژیست کلاسیک بزرگ آلمانی و استاد لاتین و یونانی بود که آثارش تأثیری عمیق بر فلسفهٔ غرب و تاریخ اندیشهٔ مدرن بر جای گذاشته‌است.

دجال تلاش برای نقد مسیحیت است ،  این کتاب برای مخاطبانی بس کم شمار است این مخاطبان کسانی خواهند بود که زرتشت مرا در می یابند، آخر چگونه ممکن است خود را با کسانی اشتباه کنم که امروزه سخن آنان را همگان می فهمند؟ فقط پس فردا از آن من است، زیرا بعضیها تازه پس از مرگ به دنیا می آیند.

دجال، اثری کاملا ضروری برای رسیدن به درکی درست و معنادار از نیچه، چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک فیلسوف، است. این کتاب که پرداختی نقادانه، روشنگرانه و خردمندانه به مسیحیت به حساب می آید، باعث به وجود آمدن جنجال ها و الهام بخشی های زیادی در میان نسل های متمادی مخاطبین شده است. نیچه در پیش گفتار کتاب می گوید که این اثر را برای طیفی بسیار محدود از مخاطبین نوشته است. این فیلسوف برجسته از خوانندگان می خواهد در سطحی بالاتر از سیاست و ملی گرایی قرار بگیرند و برای فهم حقیقت، به سودمند یا آسیب زا بودن آن به عنوان یک دغدغه نگاه نکنند.

 

مشخصات فایل:
عنوان:             دجال اثر فریدریش
نویسنده:       ویلهلم نیچه
ترجمه :       عبدالعلی دست غیب
تعداد صفحات:      ۱۶۰
زبان: فارسی