کتاب بابا لنگ دراز اثر جین وستر

کتاب بابا لنگ دراز اثر جین وستر

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 686 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 23 اردیبهشت 1398

به روز رسانی در: 23 اردیبهشت 1398

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

کتاب بابا لنگ دراز اثر جین وستر

رمان بابا لنگ دراز، رمانی که به سبک نامه‌نگاری نوشته شده و شامل نامه‌های جوروشا ابوت به فردی است که او را تحت حمایت خود قرار داده و هزینه‌های مالی دانشگاه او را بر عهده گرفته است. داستانی که با شیرینی تمام پیش می‌رود و شامل نامه‌های یک‌طرفه‌ی جودی است به بابا لنگ درازِ شناخته نشده.

خاطرات و گاه درگیری‌های ذهنی پرامید و شادکننده یا حتی ناراحتی‌های ذهنی‌ای که با زبان شیوا و نوشتار صمیمانه‌ی جودی به مخاطب القا می‌شد؛ به قدری دلنشین بود که خواننده، پی به چگونگی پیش‌روی داستان نمی‌برد.

نوشته‌هایی که به خوبی می‌توانست غم یا شادی جودی را انتقال دهد و حتی با وجود این‌که نویسنده نیاز به فضا سازی‌ در نوشته نداشت، با تغییر هر محیط در داستان در نامه به توصیف محیط و زیبایی‌های اطراف می‌پرداخت که داستان را از فضاسازی خوبی برخوردار می‌کرد.

نکات آموزنده و ریزی که در داستان به چشم می‌خورد؛ بیان سختی‌های زندگی کودکان بی‌سرپرست، از خود بی‌خودشدن خانواده‌های ثروتمند و قشر پولدار جامعه که جز تفخر و تجمل به چیز دیگری فکر نمی‌کنند؛

جمله‌های الهام‌بخش و انگیزشی که در بعضی از نامه‌ها به چشم می‌خورد؛ علاوه بر مفیدبودن برای بابا لنگ دراز و بیان دل‌سوزی و عاقل‌بودن و ذکر توانایی نویسندگی جودی، برای خواننده هم مفید و مورد استفاده بود.

بیان خودخواهی‌های عاشقانه‌ای که به زیبایی و به جا در داستان ذکر شده بود؛ بی‌نهایت داستان را زیبا می‌کرد و این اثر را جز دوست‌داشتنی‌ترین و به یادماندنی‌ترین کتاب‌های خوانده شده، کرد.

مشخصات فایل:
عنوان: بابا لنگ دراز
نویسنده: جین وستر
تعداد صفحات:۲۳۲
زبان: فارسی