کتاب آموزش کنترل کیفیت آماری به کمک کاریکاتور و داستان سید عابدیی دریاباری و فاطمه حسین زاده

کتاب آموزش کنترل کیفیت آماری به کمک کاریکاتور و داستان سید عابدیی دریاباری و فاطمه حسین زاده

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 712 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 اردیبهشت 1398

به روز رسانی در: 22 اردیبهشت 1398

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود کتاب آموزش کنترل کیفیت آماری به کمک کاریکاتور و داستان سید عابدیی دریاباری و فاطمه حسین زاده

این کتاب با زبان ساده و روزمره صحبت با دانشجویان صحبت کرده است و مطالب را بسیار ساده و زیبا بیان کرده است قسمتی از کتاب :

 

Q = کیفیت

P= عملکرد

E= انتظارات

اگر ۱<Q آنگاه مشتری نسبت به آن محصول یا خدمت احساس خوبی دارد و اگر ۱>Q باشد عدم رضایت مشتری را بیان می دارد.

فرمول بالا بیانگر این موضوعه که اگر انتظار ما بیشتر از عملکرد به محصول باشه به اون محصول یا خدمت می گیم بی کیفیت (انتظار بچه خیلی بیشتر از سرعت و عملکرد اون پیرمرد هست، بخاطر همین اشکش در اومد و از نظرش بازی با این پیرمردها مطلوب نیس و بعبارتی کیفیت نداره) و اگر انتظار ما کمتر از عملکرد محصول باشه به اون محصول یا خدمت می گیم با کیفیت، پس یه چیز مهم از این قضیه متوجه میشیم: کیفیت نسبی است و بسته به انتظارات افراد داره و از هر فردی به فرد دیگری فرق داره و…

 

 

مشخصات فایل:
عنوان:   کتاب آموزش کنترل کیفیت آماری به کمک کارکاتور و داستان
نویسنده : سید عابدیی دریاباری و فاطمه حسین زاده
تعداد صفحات:   ۱۴۶
زبان: فارسی