کتاب هرج و مرج محض اثر وودی آلن و فرناندو سورنتینو

کتاب هرج و مرج محض اثر وودی آلن و فرناندو سورنتینو

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 431 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 20 اسفند 1397

به روز رسانی در: 20 اسفند 1397

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود کتاب هرج و مرج محض اثر وودی آلن و فرناندو سورنتینو

اگه طرفدار داستان های کوتاه و مفرح هستید، میخوایم مجموعه کتابی رو بهتون معرفی کنیم که یه عالمه داستان جالب و هیجان انگیز داره. کتاب “هرج و مرج محض” یه مجموعه داستان از نوشته های وودی آلن، و فرناندو سورنتینو هست که به همراه داستان هایی از حسین یعقوبی یعنی خود مترجم داستان های به چاپ رسیده.
توی این کتاب شما با داستان های عجیب و غریبی که فکرتون رو از فضای زندگی واقعی اطراف دور می کنه مواجه شده و به طور مکرر از تخیل و افکار هیجان انگیز نویسنده ها حیرت زده میشید. فضای داستان های این سه نویسنده به همدیگه خیلی نزدیگه و به همین خاطر این کتاب یه مجموعه خوب و لذت بخش برای مطالعه ی مفرح و سبک رو تشکیل میده. هرج و مرج محض با ذهنتون بازی می کنه و از موضوعاتی حرف میزنه که شاید کمتر توقع شنیدنش رو داشته باشید؛ مثلا مردی که به شیپور زدن اعتیاد پیدا کرده و از هر فرصتی در محل کار برای دمیدن در شیپورش استفاده می کنه، یا حکومت یه پشه به خونه و زندگی یه مرد که فکر می کنه از دست این موجود مزاحم شکست خورده.
قسمتی از یکی از داستان های این کتاب رو براتون نقل کردیم:
فردا چهارمین سالگرد روزیه که این پشه حکومت خودش رو بر من و خونه ام شروع کرده. باعث خجالتمه که یک چنین حشره کوچکی منو اینطور شکست داده و اسیرم کرده. اما از یک طرف دیگه، وقتی به این فکر می کنم که قبل از این اسیر دست و تصمیم آدمهایی بودم که اندازه یک آمیب هم فکر و شعور نداشتن و حالا دست کم گرفتار یک پشه هستم که میدونم دست کم به اندازه یک پشه شعور داره، یه کم آروم می گیرم.

عنوان: کتاب هرج و مرج محض
نویسنده:وودی آلن و فرناندو سورنتینو
تعداد صفحات: ۱۳۴
زبان: فارسی