کتاب ملت عشق

کتاب ملت عشق

دسته بندی: - -

قیمت: 14,000 تومان

تعداد نمایش: 497 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 دی 1397

به روز رسانی در: 3 آبان 1401

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

رمان ملت عشق الیف شافاک ( The Forty Rules of Love: A Novel of Rumi) (به ترکی استانبولی: Aşk) در سال ۲۰۱۰ توسط نویسنده مشهور ترک الیف شافاک منتشر شده و تا به حال تنها در ترکیه بیش از ۵۰۰ بار تجدید چاپ شده است و توانست پس از مدت کوتاهی به پرفروش ترین رمان ترکیه تبدیل شود . این کتاب پس از مدتی که وارد ایران شد به عنوان پرفروش ترین رمان ایران تبدیل شد و همچنان به عنوان پرفروش ترین رمان در ایران تلقی می شود.
الیف شافاک (الیف شفق) (به ترکی استانبولی: Elif Şafak) در ۲۵ اکتبر ۱۹۷۱ در فرانسه به دیده به جهان گشود ولی وی ترک‌تبار است. الیف شافاک از دانشگاه اورتا دو غوی آنکارا لیسانس روابط بین‌الملل و فوق لیسانس مطالعات زنان و دکتری علوم سیاسی گرفت.
اطلاعات فایل:
عنوان:ملت عشق
نویسنده:الیف شافاک
زبان:فارسی
تعدادصفحات: ۵۰۰
مقدمه:

اگر سنگی داخل رودی بیافتد، تأثیر زیادی بر رود نمیگذارد .آب آرام به کنار میرود و موج خیلی کوچکی در سطح آب ایجاد میشود و یکصدای نامفهوم به گوش میرسد، همین. صدای آن سنگ در میان صدای سرازیر شدن آب گم میشود و به گوش نمیرسد. اما اگر همین سنگ داخل یک برکه بیفتد اثرش ماندگارتر خواهد بود و وجود آن سنگ بیشتر به چشم میآید. سنگ، آب برکه را تکان میدهد و از جایی که با آب برخورد کرده است یک حلقه به وجود میآورد. آن حلقه مثل غنچه باز میشود و گل میدهد و آن گل باز و بازتر میشود .در یک چشم بر هم زدن، یک سنگ کوچک چهکارها که نمیکند! در تمام سطح آب پخش میشود و تمام سطح برکه را گرفتار خود میکند. از درون هر حلقه، حلقه دیگری متولد میشود تا اینکه آخرین حلقه به لبه برکه برخورد میکند و…