کتاب جنگ طلبان بزرگ نوشته مایکل کالینز پایپر

کتاب جنگ طلبان بزرگ نوشته مایکل کالینز پایپر

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 387 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 اردیبهشت 1399

به روز رسانی در: 22 اردیبهشت 1399

دانلود این اثر:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

دانلود کتاب جنگ طلبان بزرگ نوشته مایکل کالینز پایپر

 

کتاب جنگ طلبان بزرگ نوشته مایکل کالینز پایپرمایکل کالینز پایپر روزنامه نگار و محقق و یکی از منتقدان اسراییل و هواداران آن در آمریکاست که حق آزادی بیان را برای انکارکنندگان هولوکاست محفوظ می داند.

در واقع یک پژوهش مستند توسط مایکل کولینز پایپر برای نشان دادن اندیشه های حاکم بر جریان نومحافظه کاری آمریکا و چگونگی سر بر آوردن آن از دل اندیشه های کمونیستی و نشان دادن نقش نومحافظه کاران در دولت جرج بوش به ویژه نقش آنان در جنگ عراق پرداخته است.

اینکه جنگ علیه عراق برای اهدافی فراتر و گسترده‌تر از”تغییر رژیم” یا “از بین بردن سلاح‌های تخریت جمعی” آغاز شده است.
این جنگ مهم‌تر از همه و قبل از هر چیز بخشی ‌از یک اقدام برای تبدیل ایالات متحده به عنوان تنها ابرقدرت بین‌المللی که ‌از نظر اقتصادی و نظامی قادر به سر کوب هر کشور یا ملتی که جرأت به چالش کشیدن برتری‌ آمریکا را داشته باشد، است.
اینکه جنگ علیه عراق به طور ساده اولین گام از یک طرح بلند مدت و گسترده برای شروع یک حرکت حتی تهاجمی تر علیه کل خاور میانه عربی به منظور”تغییر شکل جهان عرب” برای تضمین بقا – و توسعه قدرت – دولت اسرائیل می‌باشد.
اینکه جنگ علیه عراق تنها هدف ابتدایی‌ این برنامه به دقت طراحی شده ‌است و اینکه در نهایت سایر کشورهای عرب و مسلمان در معرض نابودی فوری یا نوعی اشغال و کنترل توسط نیروهای نظامی و سیاسی آمریکا (در ائتلاف با اسرائیل) می‌باشد.

 

مشخصات فایل:
عنوان:              جنگ طلبان بزرگ
نویسنده:     مایکل کالینز پایپر
ترجمه :       نفیسه راجی
تعداد صفحات:         ۱۷۰
زبان: فارسی